سه شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۴ 2025-10-14
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

افزایش ۳۶ درصدی پرداخت تسهیلات بانک توسعه صادرات ایران به شرکت‌های دانش‌بنیان | مدیرعامل بیمه دی: وظیفه ما امیدآفرینی و ایجاد آرامش در زندگی مردم است | بازدید معاون وزیر ارتباطات از غرفه همراه اول در بزرگترین رویداد فناوری جهان | شعبه بانک شهر در شهرستان «رباط کریم» افتتاح شد | تاکید رئیس هیات مدیره بانک مسکن بر هم‌سویی استراتژیک بانک و گروه مالی |

کد خبر: 94798
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1404 - ۱۵:۵۱

ابلاغ شاخص‌های هفتگانه ارائه خدمات با کیفیت به تمامی واحدهای پست بانک ایران

مدیریت امور نظارت و حقوقی پست بانک ایران طی بخشنامه‌ای شاخص‌های هفتگانه ارائه خدمات با کیفیت را به تمامی سطوح ستادی، استانی و شهرستانی ابلاغ کرد.

فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، در جهت بهره‌برداری از سامانه فوریت‌های اداری (فواد) و به استناد نامه شماره ۱۰۵۹۲ مورخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ سازمان اداری و استخدامی کشور، شاخص‌های هفت‌گانه برای ارتقاء کیفیت خدمات به مردم به کلیه معاونت‌ها، ادارات کل، و مدیریت شعب استان‌ها و مناطق ابلاغ شد.

این شاخص‌ها با هدف ایجاد وحدت رویه، ارتقا سطح رضایتمندی و نظارت مستمر، تدوین شده‌اند و مدیران مرتبط در تمامی سطوح، شامل مدیر، معاون، رئیس یا معاون شعبه و رئیس حوزه، مسئول اجرای صحیح آن هستند. همچنین بازرسان مقیم و ستادی، مسئولیت نظارت مستقیم بر اجرای این شاخص‌ها را بر عهده دارند.

شاخص‌های هفت‌گانه ارائه خدمات با کیفیت:

۱٫ اطلاع‌رسانی مناسب درباره قوانین، مقررات و فرآیندهای ارائه خدمت

۲٫ اطلاع‌رسانی شفاف و به‌موقع تصمیمات مرتبط با ارائه خدمت

۳٫ آمادگی کامل تجهیزات، سامانه‌ها و ابزارهای ارتباطی مرتبط

۴٫ رعایت احترام، عدالت و کرامت انسانی در ارائه خدمت

۵٫ رعایت زمان قانونی شروع و پایان ارائه خدمت

۶٫ استمرار در ارائه خدمت و پرهیز از تعویق بدون توجیه قانونی

۷٫ استمرار در ارائه خدمت بدون وابستگی به حضور شخص خاص (مدیر یا کارمند)

بر اساس این بخشنامه، لازم است تمامی واحدهای سازمانی نسبت به اجرای دقیق و کامل این شاخص‌ها اقدام کرده و تمهیدات لازم را در جهت بهره‌برداری مؤثر از سامانه فواد فراهم کنند.

این ابلاغیه در چارچوب تحقق شعار سال ۱۴۰۴، «سرمایه‌گذاری برای تولید» و ارتقای سطح پاسخگویی و اعتماد عمومی صادر شده است.

برچسب ها: پست بانک ایران

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/94798

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • طرح «پزشک‌یار» بانک دی، تسهیلات بدون سقف ویژۀ فعالان حوزه سلامت و پزشکی
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • تعمیر موفق فلر HP واحد NF3 پتروشیمی بندرامام پس از ۱۲ سال
  • از جاری شدن اشک شوق برنده زنجانی تا باور نکردن برنده شدن شهروند ایلامی / جوایز برندگان جشنواره عید تا عید بیمه دی اهدا شد
  • آیین قرعه‌کشی پایانی پویش کاهش ۱۰درصدی مصرف انرژی برگزار شد
  • صرفه جوئی ۴۰ میلیون مترمکعبی در پویش کاهش ۱۰درصدی مصرف انرژی
  • لزوم حرکت به‌سوی فرهنگ بهینه‌ سازی مصرف انرژی با هدف توسعه پایدار
  • اهم اقدامات حقوقی بانک مسکن در یک سال دولت چهاردهم
  • تعامل مؤثر، تصویر مثبت و مسئولیت‌پذیری اجتماعی
آخرین اخبار
  • رشد ۵۰ درصدی فروش فملی در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۴
  • افزایش ۳۶ درصدی پرداخت تسهیلات بانک توسعه صادرات ایران به شرکت‌های دانش‌بنیان
  • مصوبه اجرایی آمایش سرزمین در صنعت پتروشیمی ابلاغ شد
  • مدیرعامل بیمه دی: وظیفه ما امیدآفرینی و ایجاد آرامش در زندگی مردم است
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات از غرفه همراه اول در بزرگترین رویداد فناوری جهان
  • شعبه بانک شهر در شهرستان «رباط کریم» افتتاح شد
  • آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج پتروشیمی کارون برگزار شد
  • تاکید رئیس هیات مدیره بانک مسکن بر هم‌سویی استراتژیک بانک و گروه مالی
  • تحویل ۳۴۸۸ واحدمسکونی نهضت ملی به متقاضیان در سمنان/ برنامه‌ریزی و جذب منابع پایدار در جهت حمایت از تولید مسکن
  • ۱۰هزار خانه جدید با تسهیلات بانک مسکن در نیمه اول امسال ساخته شد/ پرداخت بیش از ۸ همت تسهیلات ساخت واحد مسکونی
  • اجرای بیش از ۲۰۰ پروژه تحقیقاتی در مجتمع مس سرچشمه
  • عبور درآمد صادراتی از مرز ۸۰ هزار میلیارد ریال در نیم سال نخست ۱۴۰۴
  • نشست هم‌اندیشی توانمندسازی زنجیره ارزش پوشاک در بانک تجارت
  • با صدور حکمی؛ سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان منصوب شد
  • فریب استرتژیک اسراییل در پیام به پوتین مبنی بر پایان جنگ

منهای اقتصاد
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات از غرفه همراه اول در بزرگترین رویداد فناوری جهان
  • محمد کاسبی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت
  • حضور همراه اول با سبدی از سرویس‌های هوشمند در جیتکس ۲۰۲۵
  • سرمایه‌گذاری ۱۶۵۰ میلیاردی همراه اول در استان فارس از ابتدای دولت چهاردهم
  • همراه اول الگوی پایداری و مسوولیت اجتماعی ایران
  • پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان اصفهان
  • برگزاری بیست‌ودومین کنفرانس انجمن رمز ایران با مشارکت همراه اول

فیلم
    کاهش هزینه‌های تولید پتروشیمی هنگام، با طرح نوآورانه احداث تصفیه‌خانه چندمنظوره
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی هنگام، این تصفیه‌خانه، قابلیت تأمین کامل آب DM مورد نیاز واحد آمونیاک در زمان در سرویس نبودن…
    اجرای طرح "همدلی مومنانه" به همت کارکنان پتروشیمی نوری
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، تعداد ۴۰۰ بسته ی معیشتی به ارزش ۵ میلیارد ریال در قالب کمک های مومنانه، توسط کارکنان…
    الزام ساختمان‌های نوساز به احداث نیروگاه خورشیدی پشت بامی
    فرهنگ اقتصاد _ محسن ذبیحی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت توانیر با سازمان نظام مهندسی ساختمان در اواخر مرداد امسال، اظهار داشت: در این تفاهم نامه مقرر…
    هدف اصلی فروش شرکت ارزش ماندگار خلیج فارس، تامین مالی پروژه‌های بر زمین مانده هلدینگ است
    گزارش ویدیویی از تعاملات تجاری و معرفی ظرفیت‌ها
    فرهنگ اقتصاد _ در این گزارش ویدیویی، نگاهی داریم به بخش‌هایی از فعالیت‌های این شرکت در جریان نمایشگاه، از جمله معرفی محصولات، مذاکرات تجاری و بازدیدهای رسمی. مذاکرات جدی…
    امضای تفاهم‌نامه پتروشیمی شهید تندگویان و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حضور رئیس‌جمهور
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌المللی پتروشیمی شهید تندگویان همزمان با سفر دکتر مسعود پزشکیان به استان خوزستان…
    از رونمایی تجهیز استراتژیک غربال محصول در پتروشیمی اروند تا رونمایی از سه کتاب در حوزه خلیج‌فارس با حمایت پتروشیمی بندرامام


عکس
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    بازدید مدیرعامل پتروشیمی پارس از پتروشیمی دماوند
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب